My facebook



Tuesday 30 April 2013

Mukaddimah

Assalamualaikum...pembuka bicara. Nk kate baru, takde la baru sangat aku dengan blog ni. Boleh dikatekan blog ni yang kedua la aku create. Blog yang mula-mula aku create tu khas untuk assingment je, tapi kali ni INSYALLAH untuk assingment dan hiburan aku dan rakan-rakan...hehehehe. Sebenarnya, aku tak ade idea nak menulis malam-malam ni, tapi untuk permulaan aku nak cite sikit tentang kehidupan aku dan rakan-rakan tersayang.

                                          
                                    Ni la sahabat aku dunia akhirat. Seorang lagi ade di UMT
                                                               Azita Zahari namenye. 

Yg tengah tu namenye huda dan sorang lagi tu mazura. Nak tau ape keistimewaan kami bertiga ni?  Keistimewaan kami bertige ni adalah lahir bulan JULAI... aku pn x pasti macam mane kami ni bleh lahir bulan yang same, sekolah yang same, dan akhir sekali dapat universiti yang same...Alhamdulillah, itu nameye kuasa ALLAH SWT. 

Kalau korang nak tahu, favourite kami bertiga ni same je, suke jalan-jalan. sepanjang berada di UUM, kami sentiasa meluangkan mase bersama-sama untuk menghabiskan hari minggu. Tapi ape yang paling best adalah trip kiteorg ke Pulau Langkawi...kat bawah ni ade serba sedikit gambar kiteorg pergi melancong...hehehe








Ni jelah untuk mukaddimah...ade bnyak lagi cerite yang nak dikongsi... tunggu sambungannya pada masa akan datang...ok, bye bye...



2 comments:

  1. Well Done!
    Refuse to lose. Refuse to be defeated. Refuse to be cheated and refuse to have regrets.

    ReplyDelete